FVU og OBU Hold
Skrevet af Super User den . Skrevet i Uncategorised.
FVU og OBU – forår 2024
Hillerød
|
Dansk
|
Ugedag |
Tidspunkt |
Niveau |
Lektioner pr. uge |
Start |
Slut |
Lektioner i alt |
Onsdag |
08:30-12:00 |
Trin 1 |
4 |
10-jan |
29-maj |
80 |
Fredag |
08:30-12:00 |
Trin 2 |
4 |
12-jan |
7-jun |
80 |
Fredag |
08:30-12:00 |
Trin 3-4 |
4 |
12-jan |
7-jun |
80 |
Tirsdag |
17:30-20:00 |
Trin 1-2 |
3 |
16-jan |
4-jun |
60 |
Torsdag |
17:30-20:00 |
Trin 3-4 |
3 |
11-jan |
6-jun |
60 |
|
|
|
|
|
|
|
Matematik
|
Ugedag |
Tidspunkt |
Niveau |
Lektioner pr. uge |
Start |
Slut |
Lektioner i alt |
Onsdag |
17:30-20:00 |
Trin 1-2 |
3 |
10-jan |
29-maj |
60 |
OBU (ordblinde)
|
Ugedag |
Tidspunkt |
Niveau |
Lektioner pr. uge |
Start |
Slut |
Lektioner i alt |
Tirsdag |
09:30-12:00 |
|
3 |
|
|
|
Torsdag |
17:00-19:30 |
|
3 |
|
|
|
Brancherettet
|
Ugedag |
Tidspunkt |
Niveau |
Lektioner pr. uge |
Start |
Slut |
Lektioner i alt |
Ingen pt. |
|
|
|
|
|
|
Frederikssund
|
Dansk
|
Ugedag |
Tidspunkt |
Niveau |
Lektioner pr. uge |
Start |
Slut |
Lektioner i alt |
Torsdag |
12:30-16:00 |
Trin 1-2 |
4 |
11-jan |
6-jun |
80 |
|
|
|
|
|
|
|
Matematik
|
Ugedag |
Tidspunkt |
Niveau |
Lektioner pr. uge |
Start |
Slut |
Lektioner i alt |
Ingen pt. |
|
|
|
|
|
|
OBU (ordblinde)
|
Ugedag |
Tidspunkt |
Niveau |
Lektioner pr. uge |
Start |
Slut |
Lektioner i alt |
Ingen pt. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brancherettet
|
Ugedag |
Tidspunkt |
Niveau |
Lektioner pr. uge |
Start |
Slut |
Lektioner i alt |
Ingen pt. |
|
|
|
|
|
|
Frederiksværk
|
Dansk
|
Ugedag |
Tidspunkt |
Niveau |
Lektioner pr. uge |
Start |
Slut |
Lektioner i alt |
Torsdag |
17:30-20:00 |
Trin 1-2 |
3 |
11-jan |
6-jun |
60 |
Matematik
|
Ugedag |
Tidspunkt |
Niveau |
Lektioner pr. uge |
Start |
Slut |
Lektioner i alt |
Ingen pt. |
|
|
|
|
|
|
OBU (ordblinde)
|
Ugedag |
Tidspunkt |
Niveau |
Lektioner pr. uge |
Start |
Slut |
Lektioner i alt |
Fredag |
09:30-12:00 |
|
3 |
|
|
|
Brancherettet
|
Ugedag |
Tidspunkt |
Niveau |
Lektioner pr. uge |
Start |
Slut |
Lektioner i alt |
|
|
|
|
|
|
|